BIZNES I TECHNOLOGIE #34: Czy PR potrzebny jest startupom?
Z tego odcinka dowiesz się: Czy można się obejść bez PR? Czym się różnią działania PR w startupie, a dużej spółce. Jak odsiewać złe pomysły na PR od dobrych? Co zrobić kiedy nie lubimy komunikować z ludźmi i wolimy pisać kod źródłowy zamiast tekstów?
Co w odcinku
Co znajdziesz w tym odcinku:
- definicje - czy są ważne, bo wiele osób pyta czym w końcu jest ten pijar?
- czy można się obejść bez PR?
- czy PR dużych spółek jest / może być taki sam jak startupów?
- czym się różnią działania PR w startupie, a dużej spółce
- co lepiej - planować działania czy opierać się na działaniach partyzanckich, pomysłach, które przynosi chwila?
- -jak odsiewać złe pomysły na PR od dobrych?
- przykłady dobrych pomysłów na komunikacje młodej spółki
- co zrobić kiedy nie lubimy komunikować z ludźmi i wolimy pisać kod źródłowy zamiast tekstów?
- kluczowe wskazówki dla startupów
Mirosław Obarski
Mirosław Obarski - z wykształcenia politolog, z zawodu pracownik public relations i marketingowiec. Ekspert w zakresie komunikacji w kryzysach i konfliktach biznesowych. Specjalizuje się w komunikacji w zakresie technologii. Pracował w międzynarodowych koncernach Goodyear i Michelin, jak również w sieci niezależnych firm public relations Worldcom PR Group. Prywatnie redaktor antologii opowiadań fantastycznych "Kroki w nieznane".
© materiały graficzne / myzyczne pochodzą od:
DEKOMPRESOR
Linki do materiałów źródłowych
- [ 1 ] - Biznes i Technologie - Facebook
- [ 2 ] - Grupa na Facebook
- [ 3 ] - Paweł Przybyszewski - LinkedIn
- [ 4 ] - BT Progress
- [ 5 ] - Mirosław Obarski - LinkedIn
- [ 6 ] - PR consultants
- [ 7 ] - Kroki w nieznane