BIZNES I TECHNOLOGIE #17: Promocja nowych technologii
To że promocja firmy jest ważna wiedzą wszyscy. Czym różni się promocja firmy z ugruntowanym modelem biznesowym lub nawet samej technologii nie jest już takie oczywiste. Z odcinka dowiecie się: Kiedy rozpocząć promocję nowych technologii?
Jakich narzędzi używać? Od czego zacząć? będziemy też rozmawiać o cyklu wdrażania innowacji oraz modelach akceptacji technologii.
Anita Kijanka
Doktor nauk społecznych, trener z blisko 10letnim doświadczeniem. Prowadzi agencję Come Creations Group (dawniej Com Creation), zajmującą się promocją w trzech obszarach: nowe technologie, komunikacja adresowana do kobiet oraz promocja zdrowia. Pomysłodawczyni i koordynatorka projektu Wenusjanki – jednej z największych inicjatyw dla kobiet w Polsce.
W 2013 roku uzyskała tytuł Kobieta Przedsiębiorcza Kielc oraz zajęła II miejsce w klasyfikacji wojewódzkiej. Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet, laureatka nagrody Lwice Biznesu w kategorii Innowacje. Nominowana do nagrody Brief w zakresie wspierania przedsiębiorczości kobiet. Prywatnie pasjonatka gór, sztuki i dobrej kuchni.
© materiały graficzne / myzyczne pochodzą od:
Linki do materiałów źródłowych
- [ 1 ] - Nasz Facebook
- [ 2 ] - Paweł Przybyszewski - LinkedIn
- [ 3 ] - BT Progress
- [ 4 ] - wenusjanki.com.pl