BIZNES I TECHNOLOGIE #17: Promocja nowych technologii

To że promocja firmy jest ważna wiedzą wszyscy. Czym różni się promocja firmy z ugruntowanym modelem biznesowym lub nawet samej technologii nie jest już takie oczywiste. Z odcinka dowiecie się: Kiedy rozpocząć promocję nowych technologii? Jakich narzędzi używać? Od czego zacząć? będziemy też rozmawiać o cyklu wdrażania innowacji oraz modelach akceptacji technologii.

Anita Kijanka

Doktor nauk społecznych, trener z blisko 10letnim doświadczeniem. Prowadzi agencję Come Creations Group (dawniej Com Creation), zajmującą się promocją w trzech obszarach: nowe technologie, komunikacja adresowana do kobiet oraz promocja zdrowia. Pomysłodawczyni i koordynatorka projektu Wenusjanki – jednej z największych inicjatyw dla kobiet w Polsce.

W 2013 roku uzyskała tytuł Kobieta Przedsiębiorcza Kielc oraz zajęła II miejsce w klasyfikacji wojewódzkiej. Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet, laureatka nagrody Lwice Biznesu w kategorii Innowacje. Nominowana do nagrody Brief w zakresie wspierania przedsiębiorczości kobiet. Prywatnie pasjonatka gór, sztuki i dobrej kuchni.

© materiały graficzne / myzyczne pochodzą od: