BIZNES I TECHNOLOGIE #34: Czy PR potrzebny jest startupom?

Czy PR potrzebny jest startupom?
Z tego odcinka dowiesz się: Czy można się obejść bez PR? Czym się różnią działania PR w startupie, a dużej spółce. Jak odsiewać złe pomysły na PR od dobrych? Co zrobić kiedy nie lubimy komunikować z ludźmi i wolimy pisać kod źródłowy zamiast tekstów?

Co w odcinku

Co znajdziesz w tym odcinku:

  • definicje - czy są ważne, bo wiele osób pyta czym w końcu jest ten pijar?
  • czy można się obejść bez PR?
  • czy PR dużych spółek jest / może być taki sam jak startupów?
  • czym się różnią działania PR w startupie, a dużej spółce
  • co lepiej - planować działania czy opierać się na działaniach partyzanckich, pomysłach, które przynosi chwila?
  • -jak odsiewać złe pomysły na PR od dobrych?
  • przykłady dobrych pomysłów na komunikacje młodej spółki
  • co zrobić kiedy nie lubimy komunikować z ludźmi i wolimy pisać kod źródłowy zamiast tekstów?
  • kluczowe wskazówki dla startupów

Mirosław Obarski

Mirosław Obarski - z wykształcenia politolog, z zawodu pracownik public relations i marketingowiec. Ekspert w zakresie komunikacji w kryzysach i konfliktach biznesowych. Specjalizuje się w komunikacji w zakresie technologii. Pracował w międzynarodowych koncernach Goodyear i Michelin, jak również w sieci niezależnych firm public relations Worldcom PR Group. Prywatnie redaktor antologii opowiadań fantastycznych "Kroki w nieznane".

© materiały graficzne / myzyczne pochodzą od: