Polska mobilna - rozmowa z Moniką Mikowską

Z Moniką Mikowską, autorką bloga jestem.mobi o rozwiązaniach mobilnych i mobile marketingu, rozmawiamy o polskim rynku usług mobilnych. O problemach, ciekawostkach, doświadczeniach i oczekiwaniach. Oraz o prowadzeniu agencji marketingu mobilnego mobee dick.

Jaka jest Polska mobilna?

Z Moniką Mikowską, blogerką z jestem.mobi [2], współwłaścicielką agencji marketingu mobilnego mobee dick [1], rozmawiamy o tym jak właściwie dziś wygląda używanie technologii mobilnych przez Polaków.

Przykłady na plus: między innymi rozmawiamy o aplikacji Yanosik [8], oraz Take Task [9]. Obie powstały u nas, obie mają bardzo ciekawe praktyczne zastosowanie.

Ze świata przykładami ciekawych pomysłów / akcji z wykorzystaniem technologii mobilnych jest przede wszystkim "Take a photo save a stolen child" [4], która w ciągu pierwszego dnia po uruchomieniu pozwoliła już odnaleźć dwoje porwanych dzieci. Jest też wiele pomysłów na zastosowanie analizy wiadomości na Twitterze [3,6] by wykrywać zagrożenia. W połączeniu z systemami masowych powiadomień wysyłanych do urządzeń mobilnych [7,5] otrzymujemy system wykrywania i wczesnego ostrzegania o zagrożeniach, takich jak np. tsunami czy pożary lasów.

Poza powyższym, 55 minut rozmowy to też ciekawostki z praktyki w branży mobilnego marketingu i usług, własne wnioski i spostrzeżenia, zapraszamy zatem na ten odcinek netcastu DEKOMPRESOR.

© materiały graficzne / myzyczne pochodzą od: