DEKOMPRESOR /GRY #2: Pixel Heaven 2014 - Retro Entertainment Days (& Night)

Drugi raz DEKOMPRESOR odwiedził Pixel Heaven, Tym razem edycję 2014. Co tam się działo.... Było znacznie lepiej niż rok temu, a przecież rok temu było też super. Owocem dwu dniowego maratonu jest kilka godzin zarejestrowanego materiału, który właśnie dla Was przygotowujemy. Dziś natomiast wspomnienia na gorąco, wrażenia i przedsmak tego czym podzielimy się z Wami już niebawem.

Co w odcinku

Przede wszystkim szybkie podsumowanie, które niestety nie jest wcale proste. Przez dwa dni udało nam się zarejestrować ogromną ilość ciekawych rozmów. Spotkaliśmy niesamowitych ludzi, czasem byli to ludzie spotkani właśnie tutaj - na Pixel Heaven 2014.

W odcinku staramy się dać Wam poczuć atmosferę imprezy. Choć pewnie jest to z góry skazane na porażkę. Bo jak oddać w kilku słowach entuzjazm ponad 2 tyś ludzi, zgromadzonych wokoło jednej pasji. Więcej niż nasze słowa, mówią zdjęcia prezentowane w tym docinku, tego nie dało się udawać. Atmosfera była rewelacyjna. A jeśli chodzi o treść rozmów - zerknijcie choćby na listę podziękowań poniżej. Pixel Heaven 2014 było pełne sesji tematycznych, Pixel Heaven było miejscem spotkanie min. z: Mike Montgomery (założyciel studia Bitmap Brothers, twórcą takich hitów jak Gods, Speedball 2, Chaos Engine, czy Cadaver) oraz Jon „Jops” Hare – legendarnym założycielem Sensible Software, człowiekiem odpowiedzialnym m. in. za Cannon Fodder oraz Sensible Soccer! Ponadto Johannes. Byli tam też ludzie reprezentujący polski gamedev, m. in. Adrian Chmielarz, Sos Sosowski, Maciek Miąsik.

Nie da się wymienić wszystkiego, co do zaoferowania w tym roku miał Pixel Heaven, dlatego zapraszamy na ten odcinek po przedsmak naszej relacji. Całość zarejestrowanego materiału opublikujemy już za kilka dni na naszym kanale na YouTube, oraz jako podcast audio na iTunes. UWAGA (!!) To nie będą te same materiały, więc zerkajcie w obydwa miejsca!

Podziękowania

Nie sposób wymienić wszystkich, więc nie miejcie do nas żalu jeśli o Was tutaj bezpośrednio nie wspominamy. Na Pixel heaven czuliśmy się prawie jak w domu, a na pewno jak wśród przyjaciół. Za to DEKOMPRESOR dziękuję Wam wszystkim - wiecie że to do Was :)

Szczególne podziękowania: Robert "Łapusz" Łapiński - organizator całego przedsięwzięcia, Adela Sznajder [2], Aga Augustyn - za udostępnienie zdjęć. Oraz: Marcin Bednarski (gra M.O.R.E.), Jakub Kuć (gra Darkwood), Tomek Marcinkowski (Muzeum Historii Komputerów i Informatyki w Katowicach), Jon Hare, Mike Montgomery, Michał Marcinkowski (studio Transhuman Design), Wojciech Pijanowski, Jacek Głowacki (gry.onet.pl i indietrendy.blog.pl), Magdalena Cielecka, Artifex Mundi, Marcin Galicki (wspieram.to), Artur Karwatka (Akademia Gier), Marek Pampuch (Magazyn Amiga), Tomasz Mazur (współzałożyciel Mirage), Sos Sosowski, XTD, Relax - za fascynujące rozmowy, które teraz opracowujemy, a niebawem pojawią się na naszym kanale na Youtube, oraz na iTunes w kanale /GRY oraz /TECHNOLOGIA.

© materiały graficzne / myzyczne pochodzą od: